Menu:

Tagi:

Poradnik – Augmentacja

Autor: Dr Agon555
(Swobodne tłumaczenie na język polski)
Aby dodać augment do swojej broni będziesz potrzebować Life Stone na odpowiednim poziomie oraz gemstony.

Gdy je zdobędziesz udaj się do miejskiego kowala a on zajmie się resztą. Otrzymany bonus jest losowy, więc nie wiesz jaką nową właściwość otrzyma twoja broń, a po dokonaniu augmentacji na wybranej broni, broń ta nie może już zostać wymieniona, upuszczona na ziemię, bądź złożona w klanowym składzie. Lecz jeśli Life Stone -był wysokiego poziomu(High grade) sprawi on, że nasza broń zacznie połyskiwać.

A dokładniej:

1.Zdobądź wymagane przedmioty – broń, Life Stone i gemstony(Aby dowiedzieć się, ile potrzeba gemstonów wystarczy rozpocząć proces bez nich, przenieść broń i Life Stone w -odpowiednie miejsca, a wtedy pokaze się nam liczba wymaganych gemstonów).

2.Porozmawiaj z miejskim kowalem, a następnie wybierz „augment item” z możliwości dialogowych.

3.Przenieś broń, Life Stone i gemston’y ze swojego ekwipunku do odpowiednich, oznaczonych okienek.

4.Wciśnij „augment”.

5.Zobacz, jaki bonus otrzymałeś.

Są cztery rangi koloru tekstu, które wiążą się z jakością augmentacji i efektem połyskiwania. Jak narazie nie było żadnego związku z jakością samego Life Stone (Normal, Mid-Grade, High-Grade, and Top-Grade) a jego atrybutami. Prawdopodobnie ma to związek jedynie z grupą bonusów jakie się otrzymuje.

~Żółty ~~ bardzo niska jakość augmentacji, najmniejszy bonus ~~ jedynie modyfikator statystyk.

~Niebieski ~~ niska jakość agmentacji, mały bonus oraz możliwy aktywowany skill ~~ Modyfikator statystyk oraz skille z szansą na wejście

~Fioletowy ~~ średnia jakość augmentacji, dobry bonus oraz szansa na połysk broni ~~ Modyfikator statystyk, skille z szansą na wejście, aktywne skille

~Czerwony ~~ wysoka jakość augmentacji, dobry bonus i pewny połysk broni ~~ Modyfikator statystyk, skille z szansą na wejście, aktywne skille, pasywne skille

Life Stone Level/Skill Level

Jest dziesięć poziomów Life Stonów od poziomu 46 do 76. Te poziomy odpowiadają poziomowi postaci, która próbuje ich użyć. Każdy poziom odpowiada również poziomowi bonusów, które uzyskasz. Odnosząc się do tabelki poniżej, możesz zobaczyć, który poziom skilli dany Life Stone produkuje.

Life stone lvl: Skill lvl:

46———————–1

49———————–2

52———————–3

55———————–4

58———————–5

61———————–6

64———————–7

67———————–8

70———————–9

76———————-10

Innymi słowy, jeśli zdobędziesz Life Stone na 70 poziomie, i dostaniesz Sleep jako aktywny skill, to będzie to Sleep na poziomie 9.

Możliwości udoskonalenia

Modyfikacje statystyk

(Te skille modyfikują twoje podstawowe statystyki, takie jak Str., Int., M.Atk)

-Accuracy +X—————-X pomiędzy +0.4 and +3.0

-CP Recovery +X———–X pomiędzy +0.1 and +0.8

-Critical +X——————X pomiędzy +4.9 and +32.7

-Dodge +X——————-X pomiędzy +0.4 and +3.0

-HP Recover +X————-X pomiędzy +0.1 and +0.8

-M. Atk. +S——————X pomiędzy +2.5 +28.2

-Maximum CP +X———–X pomiędzy +19.2 and +214.9

-Maximum HP +X———–X pomiędzy +12.7 and +155.9

-Maximum MP +X———–X pomiędzy +6.1 and +115.1

-M. Def. +X——————X pomiędzy +4 and +30.8

-MP Recovery +X———–X pomiędzy +0.1 and +0.4

1P. Atk. +X——————X pomiędzy +2.2 and +24.2

-P. Def. +X——————X pomiędzy +5.1 and +38.2

-CON +1

-INT +1

-MEN +1

-STR +1

Umiejętności aktywowane

(Te umiejętności można użyć w dowolnym momencie)

Aktywna: absorpcja HP.

Aktywna: przez pewien okres czasu pozwala na odbicie części otrzymanych obrażeń na przeciwnika,. Nie liczą się obrażenia ze umiejętności, oraz obrażenia zadane z broni zasięgowej.

Aktywna: atakuje poprzez rzut głazem.

Aktywna: spala manę przeciwnika.

Aktywna: zmniejsza tymczasowo ilość pobieranej many przez wszystkie umiejętności.

Aktywna: zmniejsza tymczasowo czas reaktywacji umiejętności.

Aktywna: zmniejsza chęć wybranego celu do ataku.

Aktywna: zmniejsza tymczasowo zakres pobierania many przez wszystkie czary.

Aktywna: zmniejsza tymczasowo czas reaktywacji czarów.

Aktywna: zmniejsza tymczasowo P. Atk. w PVP przeciwnika.

Aktywna: zmniejsza tymczasowo ilość pobieranej many przez umiejętności.

Aktywna: zmniejsza tymczasowo czas reaktywacji umiejętności.

Aktywna: zmniejsza tymczasowo ilość pobieranej many przez tańce/śpiewy.

Aktywna: zmniejsza tymczasowo czas reaktywacji tańców/śpiewów.

Aktywna: detonuje ognistą kulę poprzez kompresowanie powietrza wokoło rzucającego.

Aktywna: odpala petardę.

Aktywna: odpala dużą petardę.

Aktywna: zwiększa tymczasowo celność.

Aktywna: zwiększa tymczasowo uniki.

Aktywna: zwiększa tymczasowo M. Atk.

Aktywna: zwiększa tymczasowo M. Def.

Aktywna: zwiększa tymczasowo P. Atk.

Aktywna: zwiększa tymczasowo P. Def.

Aktywna: zwiększa tymczasowo PVP P. Atk.

Aktywna: zwiększa tymczasowo odporność na obrażenia od upadku.

Aktywna: zwiększa tymczasowo umiejętność do wykradania życia poprzez zadawanie ciosów przeciwnikowi. Nie liczą się obrażenia z umiejętności, oraz obrażenia zadane bronią zasięgową.

Aktywna: zwiększa tymczasowo szansę na zadanie krytycznego ciosu.

Aktywna: zwiększa tymczasowo szansę na zadanie krytycznych obrażeń od czaru.

Aktywna: zwiększa tymczasowo efektywność magii regenerującej HP.

Aktywna: zwiększa tymczasowo maksymalną ilość CP.

Aktywna: zwiększa tymczasowo maksymalną ilość HP.

Aktywna: zwiększa tymczasowo maksymalną ilość HP, oraz odnawia życie o ilość, o którą zostało ono powiększone.

Aktywna: zwiększa tymczasowo maksymalną ilość MP.

Aktywna: zwiększa tymczasowo moc magii regenerującej HP.

Aktywna: zwiększa ilość many odnawianej przez Recharge.

Aktywna: zwiększa chęć wybranego celu do ataku.

Aktywna: aktywuje mroczny atak.

Aktywna: aktywuje mroczny atak w kształcie paraboli. (???)

Aktywna: Inflicts a elementally challenged attack. (nie wiem o co tu chodzi).

Aktywna: Inflicts a elementally challenged attack in the shape of parabola. (j/w)

Aktywna: aktywuje ognisty atak.

Aktywna: aktywuje ognisty atak w kształcie paraboli.

Aktywna: aktywuje powietrzny(? -gusting) atak.

Aktywna: aktywuje powietrzny atak w kształcie paraboli.

Aktywna: aktywuje ziemny atak.

Aktywna: aktywuje ziemny atak w kształcie paraboli.

Aktywna: aktywuje święty atak.

Aktywna: aktywuje święty atak w kształcie paraboli.

Aktywna: aktywuje wodny atak.

Aktywna: aktywuje wodny atak w kształcie paraboli.

Aktywna: zadaje obrażenia przez rzucenie głazem.

Aktywna: natychmiastowo regeneruje twoje HP.

Aktywna: uruchamia mroczny atak.

Aktywna: uruchamia święty atak.

Aktywna: na chwilę stajesz się niezwyciężony.(cokolwiek by to nie znaczyło)

Aktywna: na chwilę straszy wybrany cel, zmuszając go do ucieczki.

Aktywna: zwiększa szansą powodzenia otwiercia drzwi i skrzynie ze skarbami. Wymagany – Keys of Thief.

Aktywna: gra muzykę przez krótki okres czasu.

Aktywna: przerywa atak przeciwnika, obniża chęci do ataku.

Aktywna: regeneruje MP.

Aktywna: usuwa cel.

Aktywna: odnawia CP.

Aktywna: odnawia twoje CP.

Aktywna: wskrzesza.

Aktywna: teleportuje członków drużyny do miasta. Nie może zostać użyty w specjalnie przeznaczonych miejscach, takich jak Serwis Konsultacji Mistrzów Gry.

Aktywna: teleportuje rzucającego do miasta. Nie może zostać użyty w specjalnie przeznaczonych miejscach, takich jak Serwis Konsultacji Mistrzów Gry.

Aktywna: natychmiastowo teleportuje rzucającego do miasta. Nie może zostać użyty w specjalnie przeznaczonych miejscach, takich jak Serwis Konsultacji Mistrzów Gry.

Aktywna: tymczasowo blokuje wszystkie fizyczne i magiczne umiejętności celu.

Aktywna: tymczasowo blokuje agresywność potworów. Umiejętności walki znacząco obniżone podczas trwania umiejętności.

Aktywna: tymczasowo blokuje magiczne umiejętności celu.

Aktywna: powoduje tymczasowe krwawienie.

Aktywna: tymczasowo zmniejsza Atk. Spd. celu.

Aktywna: tymczasowo zmniejsza Speed celu.

Aktywna: tymczasowo wstrzymuje cel. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów wstrzymania w trakcie trwania tej umiejętności.

Aktywna: tymczasowo zwiększa odległość, na którą możesz skoczyć nie otrzymując obrażeń.

Aktywna: tymczasowo zwiększa rozmiar twojej głowy.

Aktywna: tymczasowo zwiększa pojemność płuc.

Aktywna: tymczasowo paraliżuje cel.

Aktywna: tymczasowo zamienia cel w kamień.

Aktywna: tymczasowo zatruwa cel.

Aktywna: tymczasowo usypia cel. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów usypiania w trakcie trwania tej umiejętności.

Aktywna: tymczasowo zmniejsza obrażenia od upadków.

Aktywna: tymczasowo ogłusza cel.

Active: Unleashes a general attack and temporarily decreases your magic attack power during PVP ( tu również nie bardzo wiem o co chodzi).

Umiejętności z szansą na wejście.

(Te umiejętności aktywują się losowo w specyficznej sytuacji).

Szansa: na zablokowanie wszystkich fizycznych/magicznych umiejętności celu, który zadał ci obrażenia

Szansa: na zablokowanie magicznych umiejętności celu, który zadał ci obrażenia.

Szansa: na obniżenie Atk. Spd. celowi, który zadał ci obrażenia.

Szansa: na obniżenie w PVP P. Atk. celowi, który zadał ci obrażenia.

Szansa: na obniżenie szybkości poruszania celowi, który zadał ci obrażenia.

Szansa: na obniżenie chęci do walki celowi, który zadał ci obrażenia.

Szansa: by wstrzymać cel, który zadał ci obrażenia. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów wstrzymania w trakcie trwania tej umiejętności

Szansa: by sparaliżować cel, który zadał ci obrażenia.

Szansa: by zamienić w kamień cel, który zadał ci obrażenia.

Szansa: by zatruć cel, który zadał ci obrażenia.

Szansa: by uśpić cel, który zadał ci obrażenia. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów usypiania w trakcie trwania tej umiejętności.

Szansa: by ogłuszyć cel, który zadał ci obrażenia.

Szansa: by zwiększyć Accuracy, gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć szanse na krytyczne obrażenia od czaru, gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć szanse na krytyczny cios, gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć Evasion, gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć M. Atk., gdy otrzymaz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć maksymalną ilość CP, gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć maksymalną ilość HP, gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć maksymalną ilość MP, gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć M. Def., gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć P. Atk., gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć P. Def., gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć PVP P. Atk., gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: by zwiększyć zakres magicznej regeneracji HP, po otrzymaniu obrażeń.

Szansa: by zwiększyć zakres magicznej regeneracji MP, po otrzymaniu obrażeń.

Szansa: na chwilę blokuje wszystkie fizyczne/magiczne umiejętności celu, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: na chwilę blokuje wszystkie fizyczne/magiczne umiejętności celu, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: na chwilę blokuje wszystkie fizyczne/magiczne umiejętności celu, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: na chwilę blokuje wszystkie fizyczne umiejętności celu, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: na chwilę blokuje wszystkie fizyczne umiejętności celu, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: na chwilę blokuje wszystkie fizyczne umiejętności celu, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: przez chwilę spala MP celu, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: przez chwilę spala MP celu, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: przez chwilę spala MP celu, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: przez chwilę wywołuje u celu krwawienie, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: przez chwilę wywołuje u celu krwawienie, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: przez chwilę wywołuje u celu krwawienie, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: na chwilę zmniejsza Atk. Spd. celu, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: na chwilę zmniejsza Atk. Spd. celu, po wykonaniu magicznego ataku,

Szansa: na chwilę zmniejsza Atk. Spd. celu, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: na chwilę zmniejsza Speed celu, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: na chwilę zmniejsza Speed celu, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: na chwilę zmniejsza Speed celu, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: na chwilę straszy cel, zmuszając go do ucieczki, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: na chwilę straszy cel, zmuszając go do ucieczki, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: na chwilę straszy cel, zmuszając go do ucieczki, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: na chwilę wstrzymuje cel, po zadaniu krytycznego ciosu. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów wstrzymania w trakcie trwania tej umiejętności

Szansa: na chwilę wstrzymuje cel, po wykonaniu magicznego ataku. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów wstrzymania w trakcie trwania tej umiejętności.

Szansa: na chwilę wstrzymuje cel, po wykonaniu fizycznego ataku. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów wstrzymania w trakcie trwania tej umiejętności.

Szansa: na chwilę paraliżuje cel, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: na chwilę paraliżuje cel, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: na chwilę paraliżuje cel, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: na chwilę zamienia w kamień cel, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: na chwilę paraliżuje cel, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: na chwilę paraliżuje cel, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: na chwilę zatruwa cel, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: na chwilę zatruwa cel, po wykonaniu magicznego ciosu.

Szansa: na chwilę zatruwa cel, po wykonaniu fizycznego ciosu.

Szansa: na chwilę usypia cel, po zadaniu krytycznego ciosu. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów usypiania w trakcie trwania tej umiejętności.

Szansa: na chwilę usypia cel, po wykonaniu magicznego ataku. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów usypiania w trakcie trwania tej umiejętności.

Szansa: na chwilę usypia cel, po wykonaniu fizycznego ataku. Cel nie może stać się celem dodatkowych efektów usypiania w trakcie trwania tej umiejętności.

Szansa: na chwilę ogłusza cel, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: na chwilę ogłusza cel, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: na chwilę ogłusza cel, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: ma szansę zregenerować CP, gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: ma szansę zregenerować MP, gdy otrzymasz obrażenia.

Szansa: tymczasowo zmniejsza Speed celu, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: tymczasowo zmniejsza Speed celu, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: tymczasowo zmniejsza Speed celu, po wykonaniu magicznego ataku.

Szansa: tymczasowo zmniejsza chęć do ataku celu, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: tymczasowo zmniejsza chęć do ataku celu, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: tymczasowo zwiększa chęć do ataku celu, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: tymczasowo zwiększa chęć do ataku celu., po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: tymczasowo prowokuje cel do ataku, po zadaniu krytycznego ciosu.

Szansa: tymczasowo prowokuje cel do ataku, po wykonaniu fizycznego ataku.

Szansa: ma szansę przestraszyć i zmusić do ucieczki cel, który zadał ci obrażenia.

Umiejętności pasywne.

(Te umiejętności działają cały czas).

Pasywny: zmniejsza ilość pobieranej many przez czary.

Pasywny: zmniejsza ilość pobieranej many przez wszystkie umiejętności.

Pasywny: zmniejsza ilość pobieranej many przez umiejętności.

Pasywny: zmniejsza ilość pobieranej many przez tańce/śpiewy.

Pasywny: zwiększa Accuracy.

Pasywny: zwiększa szanse na zadanie krytycznego ciosu.

Pasywny: zwiększa Evasion.

Pasywny: zwiększa pojemność płuc.

Pasywny: zwiększa M. Atk.

Pasywny: zwiększa M. Def.

Pasywny: zwiększa P. Atk.

Pasywny: zwiększa P. Def.

Pasywny: zwiększa PVP P. Atk.

Pasywny: zwiększa umiejętność do odbijania części otrzymanych obrażeń na przeciwnika.

Nie liczą się obrażenia ze skilli, oraz obrażenia zadane z broni zasięgowej.
Pasywny: zwiększa szansę na zadanie krytycznych obrażeń od czarów.

Pasywny: zwiększa efektywność magii leczącej.

Pasywny: zwiększa wysokość z jakiej możesz skoczyć bez obrażeń.

Pasywny: zwiększa moc magii leczącej.

Pasywny: zwiększa ilość odnawianej many przez Recharge.

Pasywny: zmniejsza wagę broni o połowę.

Pasywny: zwiększa wytrzymałość na obrażenia przy upadku.

Źródło: http://lineage2.stratics.com/content/features/refinements/

powrót

Jeden komentarz do wpisu “Poradnik – Augmentacja”

RafiX

03 stycznia 2012, godzina: 17:39
lineage 2 polska, komentarz

Świetnie napisane, tego szukałem :)

Dodaj komentarz:

Current day month ye@r *


+ dwa = 7

Serwis L2world nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

NCsoft, the interlocking NC logo, Lineage II, and all associated logos and designs are trademarks or registered trademarks or service marks of NCsoft Corporation.
All rights reserved. All other trademarks are the property of their respective owners.