Menu:

Tagi:

Poradnik – Phantom Summoner

Autor : Thoronil / moonfall84

Kontakt: moonfall84@gmail.com

Jest to juz troche stary poradnik, ale nadal użyteczny.


Phantom Summoner




Ścieżka rozwoju postaci:



DarkElf Mage (1-19) => Dark Wizard (20-39) => Phantom Summoner (40-75) => Spectral Master 76+

Oto statystyki podstawowe Ciemnych Elfów specjalizujących się w magii:

STR 23
CON 24
DEX 23
WIT 19
INT 44
MEN 37

Najsłabszą stroną Phantom Summonera jest najmniejszy współczynnik WIT oraz MEN z wszystkich magów. Skutkuje to najwolniejszą szybkością rzucania czarów oraz najmniejsza odpornością na debuffy i niską ochroną przed atakami magicznymi. Również regeneracja many jest na niskim poziomie.
Naszym głównym atutem jest INT, którego mamy najwięcej spośród wszystkich klas dostępnych w grze.


Jakie farbki zastosować ? W oparciu o moje bogate doświadczenie w grze Phantom Summonerem, po testach i wielu próbach doszedłem do takiego ustawienia:

+4 CON / -5 STR
+4 DEX / – 5 STR
+ 4 WIT / -4 MEN

STR – jest nam w ogóle nieprzydatne po osiągnięciu poziomu 40+ bo robimy już wtedy bardzo małe obrażenia w walce fizycznej.
CON – musimy wzmocnić koniecznie, co da nam sporo HP/CP oraz zmniejszy szansę na zestunowanie przez przeciwnika.
DEX – jak wiadomo magowie bardzo wolno biegają, wzrost DEX trochę nam ten mankament zmniejszy. Większa szybkość biegania (czytaj: uciekania) to kluczowy współczynnik w walce z wojownikami.
WIT – koniecznie musimy podnieść tę wartość aby nasza szybkość czarowania była na dobrym poziomie.
MEN – dlaczego odejmujemy skoro to nasza słaba strona ? Bo innej alternatywy nie ma aby zwiększyć bardziej pożądany WIT.

Spytacie pewnie: dlaczego nie odjąć od INT ?

Nie możemy odejmować od statystyki która jest naszą główną zaletą, INT wpływa na wchodzenie debuffów (również tych z cubiców), siłę czarów, a Phantom Summoner ma tego sporo. -4 MEN nie odczujemy tak bardzo – to na 76+ lvl jakieś 30-40 mniej obrony magicznej. Natomiast -4 INT na 76+ lvl to 300+ magicznego ataku mniej (w zależności od broni). Dodatkowo opisywana postać posiada słabszą wersję Death Spike’a, która w połączeniu z dużym INT oraz Dark elementem w broni S potrafi zadać duże obrażenia.



Skille (Umiejętności)



Pasywne:

Magician’s Movement (1 lvl) – posiadamy na starcie tego skilla, dzięki któremu zwiększa się nam szybkość ataku fizycznego, gdy nasza postać ubrana jest w Robe.

Mana Recovery (1lvl) – posiadamy na starcie tego skilla, dzięki któremu zwiększa się nam regeneracja many, gdy nasza postać ubrana jest w Robe.

Spellcraft (1lvl) – posiadamy na starcie tego skilla, dzięki któremu nasza szybkość czarowania jest 2x większa, gdy nasza postać ubrana jest w Robe.

Anti Magic – (7-74 lvl) – każdy poziom tego skilla zwiększa naszą obronę magiczną.

Armor Mastery –( 7 lvl) – na stałe zwiększa naszą obronę fizyczną.

Weapon Mastery – (7- 74 lvl) – każdy poziom tego skilla zwiększa nasz atak magiczny oraz fizyczny.

Robe Mastery – (20- 74 lvl) – każdy poziom tego skilla powoduje wzrost obrony fizycznej gdy nasza postać ubrana jest w Robe.

Quick Recycle (20, 30, 48 lvl) – zmniejsza się czas potrzebny do ponownego użycia skilla magicznego (tzw. reuse).

Higher Mana Gain – (20, 25, 30, 35 lvl) – dzięki temu skillowi Recharger (Elven Elder / Shillien Elder) odnawia nam więcej many.

Boost Mana – (20-72 lvl) – każdy poziom tego skilla zwiększa naszą maksymalną manę.

Fast Mana Recovery – (25-74 lvl) – każdy poziom tego skilla zwiększa naszą regenerację many.

Fast Spell Casting – (25, 40, 56 lvl) – każdy poziom tego skilla zwiększa naszą szybkość czarowania.

Fast HP Recovery – (35-74 lvl) – każdy poziom tego skilla zwiększa naszą regenerację życia.

Light Armor Mastery – (40-74 lvl) – pierwszy poziom tego skilla niweluje karę do szybkości czarowania, szybkości ataku fizycznego, oraz szybkości poruszania się podczas gdy nasza postać ubrana jest w Light Armor. Dodatkowo dodaje nam obronę fizyczną podczas noszenia tego typu armorów. Każdy następny poziom tego skilla dodaje nam już jedynie obronę fizyczną podczas noszenia armorów Light.

Cubic Mastery – (44, 56 lvl) – ten skill powoduje że możemy mieć przyzwane odpowiednio 2 (44lvl) lub 3 (56lvl) Cubici równocześnie.

Sigil Mastery – (76 lvl) – zwiększa regenerację many oraz zwiększa maksymalną ilość many podczas gdy nasza postać wyposażona jest w Arcana Sigil.

Health (76 lvl) – zwięszka naszą odporność na trucizny i krwawienie.

Wisdom (76 lvl) – zwięszka naszą odporność na unieruchomienie (Root, Arrest), czar snu (Sleep, Trance) i inne ataki mentalne (Silence, Course of Doom itp.).

Skill Mastery – (77 lvl) – z wyuczonym tym skillem mamy szansę na ponowne użycie dowolnego skilla bez konieczności czekania na jego odnowienie (bez reuse) lub też mamy szansę na podwojony czas działania użytego przez nas skilla (np. Final servitor na 10minut zamiast 5 minut).

Summon Lore – (78 lvl) – na stałe zwiększa nam obronę fizyczną, szybkość czarowania podczas używania Robe / Light Armoru. Dodatkowo zmniejsza konhttp://www.l2world.com.pl/sumpcję many przy używaniu skilli magicznych.

Skille przeznaczone dla http://www.l2world.com.pl/summona:

Servitor heal – (20-74 lvl) – leczy http://www.l2world.com.pl/summona, nie wymaga targetu, zasięg 600.

Servitor recharge – (20-74 lvl) – odnawia manę http://www.l2world.com.pl/summona, nie wymaga targetu, zasięg 600.

Mighty servitor – (35, 48, 56 lvl) – zwiększa na 20 minut siłę ataku fizycznego http://www.l2world.com.pl/summona (P atk), nie wymaga targetu, zasięg 400.

Servitor physical shield – (40, 48, 56 lvl) – zwiększa na 20 minut obronę fizyczną http://www.l2world.com.pl/summona (P def), nie wymaga targetu, zasięg 400.

Servitor haste – (44, 52 lvl) – zwiększa na 20 minut szybkość ataku fizycznego http://www.l2world.com.pl/summona (Atk spd), nie wymaga targetu, zasięg 400.

Servitor magic shield – (44, 52 lvl) – zwiększa na 20 minut obronę magiczną http://www.l2world.com.pl/summona (M def), nie wymaga targetu, zasięg 400.

Servitor Cure – (40, 48, 60 lvl) – leczy http://www.l2world.com.pl/summona z krwawienia, nie wymaga targetu, zasięg 600.

Servitor Empowerment – (52, 70 lvl) – typowe UD na http://www.l2world.com.pl/summona, ogromny bonus do P def / M def, minusem jest unieruchomienie http://www.l2world.com.pl/summona, czas trwania: 30 sekund, nie wymaga targetu, zasięg 400.

Servitor Blessing – (62 lvl) – usuwa z http://www.l2world.com.pl/summona debuffu typu: Root, Paraliż, obniżenie speeda, obniżenie Atk speeda, nie wymaga targetu, zasięg 600.

Assassin Servitor – (77 lvl) – odpowiednik Prophercy of Wind. Od Graci Final takie bonusy: Max HP by 20%, rate of critical attack by 20%, rate of Prominent Damage through damage magic by 20%, P. Atk. by 10%, P. Def. by 20%, Atk. Spd. by 20%, M. Atk. by 20%, M. Def. by 20%, Casting Spd. by 20%, and resistance to de-buff by 10%. Decreases moving speed by 20%. Bestows the ability to recover as HP 5% of the standard short-range physical damage inflicted on the enemy. Nie wymaga targetu, zasięg 400, wymaga 10 Spirit Ore. Czas trwania – 5minut.

Final Servitor – (78 lvl) – odpowiednik Chant of Victory. Od Graci Final takie bonusy: Recovers all party members’ HP by 20%,, and increase Max HP by 20%, the rate of Prominent Damage occurring through damage magic by 2, the rate of critical attack by 20%, P. Atk. by 10%, P. Def. by 20%, Atk. Spd. by 20%, M. Atk. by 20%, M. Def. by 20%, Casting Spd. by 20%, resistance to de-buffs by 10%, and accuracy by 4. Decreases moving speed by 20%. Nie wymaga targetu, zasięg 400, wymaga 20 Spirit Ore, czas trwania – 5 minut.

Servitor Barrier – (81 lvl) – nieśmiertelność dla http://www.l2world.com.pl/summona na 8 sekund, podczas wykonania ataku http://www.l2world.com.pl/summonem efekt znika, nie wymaga targetu, zasięg 600.

Ofensywne i debuffy:

Wind Shackle – (14-74 lvl) – rzucony na cel mocno zmniejsza mu szybkość ataku fizycznego. Bardzo dobry skill przeciwko klasom wojowniczym, które atakują fizycznie. Zasięg 600.

Surrender to Poison – (25 lvl) – wykupujemy tylko ten 1 lvl (Dlaczego ? O tym pod koniec poradnika) debuff zwiększający podatność na trucizny, koszt MP=12, zasięg 750.

Body to mind – (25 lvl) – poświęcamy własne życia aby odnowić sobie trochę many. To nie jest skill ofensywny ani debuff ale wrzuciłem go tutaj. Co prawda posiadamy tylko 1 poziom (podczas gdy Spellhowler aż 5) ale niekiedy jest przydatny, dlatego go tutaj wrzucam.

Death spike – (44-76 lvl) – jako jedyni z wszystkich http://www.l2world.com.pl/summonerów posiadamy skill nukujący z drugiej profesji. Jego siła wynosi 50% w stosunku do Spellhowlera, lecz w połączeniu z dużym INT i bronią S z Dark Elementem, może powodować spore obrażenia. 1 użycie wymaga 1 Cursed bone. Zasięg 900.

Mass Surrender to Wind – (58, 62, 66, 70, 74 lvl) – masowy debuff zwiększający przeciwnikom znajdującym się koło Twojego http://www.l2world.com.pl/summona podatność na ataki wiatru. Bardzo rzadko używany skill.

Betray – (56-74 lvl) – kluczowy skill http://www.l2world.com.pl/summonera do walki z innymi klasami mogącymi przyzywać stworzenia (Elemental Summoner, Warlock, Necromancer, Paladyn, Dark Avenger, Warsmith). Powoduje że przyzwane stworzenie obraca się przeciwko swojemu stwórcy i zaczyna go bić. Wspaniały skill. Wymaga posiadania Spirit ore.

Mage Bane – (77 lvl) – kolejny boski skill, który zdejmuje buffy Empowera, Acumena oraz od Graci Final buffy łączone Improved.
Dzięki temu sprawiamy że magowie, zwłaszcza ofensywni stają się biegającymi fragami.

Skille defensywne:

Shield – (7lvl) – zwiększa nam obronę fizyczną. Posiadamy tylko pierwszy poziom tego skilla. Na Olimpiadzie wiele niedoświadczonych http://www.l2world.com.pl/summonerów o nim zapomina.

Battle heal – (14 lvl) – niekiedy bardzo przydatny skill, gdy nasze życie jest na bardzo niskim poziomie. W zależności od posiadanego ataku magicznego leczymy się po około 120 HP na 1 użycie skilla.

Concentration – (20, 30 lvl) – buff który powoduje, że zmniejsza się szansa na przerwania naszego ataku magicznego. Możemy go rzucać innym; w szczególności wypada poczęstować nim http://www.l2world.com.pl/sum mona Silhouette, który może atakować drainem z odległości 900.

Summony / Cubici:

Summon Shadow – (20-74 lvl) – bardzo dobry http://www.l2world.com.pl/summon na expa, posiada pasywnego Vampira, dzięki czemu nie trzeba go często leczyć. Posiada średnią ilość HP, najmniejszą siłę ataku fizycznego (z pośród naszych http://www.l2world.com.pl/summo nów) oraz najmniejszą szybkość poruszania się (na równi z Silhouette). Nie przydatny do PVP. Konhttp://www.l2world.com.pl/sumuje krysze D – w zależności od poziomu konhttp://www.l2world.com.pl/sumuje trochę Twojego expa.

Summon Silhouette – (20-74 lvl) – wspaniały http://www.l2world.com.pl/summon pod PVP z uwagi na Draina, który jest z rodzaju Dark ataków (w połączeniu z bronią S z elementem Dark jest po prostu wymiot, bo 80% element przechodzi na atak http://www.l2world.com.pl/summona). Reszta statystyk porównywalna z Shadowem. Słabym punktem jest jego szybkość poruszania się lecz nadrabia to możliwością drainowania z odległości 900. Zjada tylko 1 krysz D ale konhttp://www.l2world.com.pl/sumuje 90% Twojego expa.

Summon Soulless – (40-74 lvl) – http://www.l2world.com.pl/summon z najmniejszą ilością HP, największym atakiem fizycznym (poza Spectral Lordem) oraz najwięszką szybkością. Według mnie średni http://www.l2world.com.pl/summon. Zjada krysze C, nie konhttp://www.l2world.com.pl/sumuje expa na wyższym poziomie.

Summon Nightshade – (56-74 lvl) – od Gracii bardzo dobry http://www.l2world.com.pl/summon, zarówno do expa jak i PVP. Jego HP podchodzi pod 12k, zwiększony atak fizyczny oraz dodane skille buffujące całe pt (Death Whisper, Focus, Guidance). Ponadto posiada Agro i Agro masowe oraz kosztem swojego HP może leczyć wyznaczony cel (na zasadzie Paladyna). Summon ten znakomicie sprawdza się w dużym party oraz również na Raid Bossach – z dobrym buffem może śmiało leczyć tanka. Sztuka grania tym http://www.l2world.com.pl/summonem na PVP jest bardzo trudna do opanowania, ale pozwala wygrać praktycznie z każdym przeciwnikiem. Zjada krysze C i konhttp://www.l2world.com.pl/sumuje 5% expa.

Summon Spectral Lord – (79 lvl) – Według wielu osób najlepszy http://www.l2world.com.pl/summon Phantom Summonera. Kolosalny atak fizyczny + atak ze skilla + pasywny Vampiric, duża szybkość poruszania się to jego główne atuty. Minusem jest bardzo mało HP oraz mała obrona zarówno fizyczna jak i magiczna. Na expa wyśmienity, na PVP też lecz nie z klasami, które zadają duże obrażenia. Sprawdza się znakomicie na krasnali oraz tanków / healerów. Zjada krysze A i nie konhttp://www.l2world.com.pl/sumuje expa.

Summon Cursed Bones – (58 lvl) – Przywołuje Cursed bones potrzebne do rzucania Death Spike’a – wymagane posiadanie spirit ore.

Summon Phantom Cubic – (40-74 lvl) – Cubic to nic innego jak http://www.l2world.com.pl/summon – jednak ma swoje prawa – uaktywnia sie losowo (nie możesz nim sterować). Phantom Cubic działa jako debuff i obniża znacząco obronę fizyczną, szybkość ataku fizycznego i moc ataku fizycznego (P def, Atk spd, P atk). Może obniżyć wszystkie na raz lub tylko pojedyńczo któryś z nich. Debuff trwa 2 minuty ! Do przywołania wymagane krysze D.

Mass Summon Phantom Cubic – (40-74 lvl) – To samo co wyżej lecz na całe pt. Do przywołania wymagane krysze D.

Summon Spark Cubic – (40-72 lvl) – stunuje przeciwnika na 3-9 sekund. Jest to jedyny stun magiczny w grze i jego wejście nie zależy od CON postaci, lecz od MEN. Bardzo dobry przeciwko wojownikom. Do przywołania wymagane krysze D.

Summon Smart Cubic – (80 lvl) – ściąga debuffy z mastera oraz dodatkowo rzuca czar ofensywny na wybrany target, potrafi też nas podleczyć. Wszystko losowo. Do przywołania wymagane krysze A.

Toggle:

Transfer Pain – (40, 48, 56, 58, 70 lvl) – w zależności od poziomu skilla: 10, 20, 30, 40, 50% obrażeń które otrzymamy przechodzi na http://www.l2world.com.pl/summona. Skill w trakcie działania konhttp://www.l2world.com.pl/sumuje MP.

Arcane Agility – (78 lvl) – znacząco zwiększa naszą szybkość czarowania oraz zmniejsza reuse skilli przy jednoczesnym zwiększeniu konhttp://www.l2world.com.pl/sumowanej many. Skill w trakcie działania konhttp://www.l2world.com.pl/sumuje HP.



Wyposażenie:



Ubiór:

Poziom postaci Ikona Nazwa przedmiotu Jak zdobyć ? Bonus
1-39 Devotion Tunic set dowolny Armor Shop +15% szybkość czar.
40-60 Karmian Tunic set Giran – Armor Shop +15% szybkość czar.
61-75 Majestic Robe set kraft / od gracza / drop +15% szybkość czar. / Max MP (718+240) /50% stun resist / 8% regen many
61-75 Majestic Light set kraft / od gracza / drop 50% stun resist / więcej P def niż Robe
76+ lvl Major Arcana Robe set kraft / od gracza / drop M Atk +17% / stun resist +50% / Max MP (166 + 866) / +7 speed / -50% do przerwania Casta
76+ lvl Draconic Leather Armor set kraft / od gracza / drop Szybkość ataku & Siła ataku +4%/ Max MP +289 / więcej P def niż w Robe / udźwig +5759

Broń:

Poziom postaci Ikona Nazwa przedmiotu Jak zdobyć ?
1-19 Shadow Item – Apprentice’s Staff Od Newbie – od 6 poziomu
20-39 Common Item – Atuba Mace Giran – Weapon Shop
40-75 (!!!) Mysterious Sword – Acumen Giran – Weapon Shop + do Acumena potrzeba Red Soul Crystal 5 lvl
76+ Arcana Mace – Acumen kraft / od gracza / drop + do Acumena potrzeba Red Soul Crystal 13 lvl
76+ Imperial Staff – Magic Hold kraft / od gracza / drop + do Magic Hold potrzeba Blue Soul Crystal 13 lvl


Zdobywanie doświadczenia / poziomu postaci:



Uwagi odnośnie expienia Phantom Summonerem:

Do 50 poziomu zapomnij o używaniu Summonów do walki (są za słabe) – używaj skilli nukujących (Wind Strike do 19, Twister do 50)

Powyżej poziomu 50-ego wybieraj do expienia moby, które mają niski współczynnik obrony fizycznej (P def.) – dzięki temu będzie Ci się expić o wiele łatwiej. W katach polecam bić Nephilimy i Lilimy (tylko te które mają Weak p def !).

Phantom Summoner jest jedną z niewielu postaci, która może expić praktycznie bez odpoczynku i regeneracji MP/HP. Do expienia, aż do 78 poziomu włącznie, korzystaj z http://www.l2world.com.pl/summona Shadow – nie trzeba go tak często leczyć, dzięki czemu mana będzie zawsze na wysokim poziomie i gotowa do użycia w przypadku PVP.

Nie korzystaj do expienia z Death Spike’a ! Szkoda many. Co innego na PVP gdy masz broń S z Dark elementem.

Zabieraj do party Propheta, Warcryera i Shillien Eldera. Z tymi ostatnimi polecam expić Soullessem (oczywiście do 78 włącznie) ponieważ dostaniesz od nich buff – Vampirka.

Lokacje:

Poziom postaci Miejscówka
1-8 Świątynia Shillien
9-15 Swampland
16-25 okolice Dion
26-35 Cruma Marshlands
36-45 Ivory Tower
46-51 Enchanted Valley
52-60 Necropolis of Devotion / Catacomb of The Apostate
61-65 Catacomb of The Witch
66-75 Necropolis of Martyrdom
76+ Disciples / Forbiden Path / Dark Omen


PVP Phantom Summonerem:



Cała sztuka polega na wydawaniu http://www.l2world.com.pl/summonowi polecenia /atak i pilnowania jego stanu HP poprzez leczenie. Należy pamiętać aby włączyć Transfer Pain, lecz tutaj też trzeba uważać. Gdy nie jesteś w stanie uleczyć http://www.l2world.com.pl/summona wystarczająco szybko, a otrzymujesz obrażenia – musisz wyłączyć Transfer Pain.

Pamiętaj: martwy http://www.l2world.com.pl/summon oznacza Twoją przegraną, bo sam wiele nie zdziałasz (chyba że wymodlisz krytyka z Death Spike’a).

Do PVP należy używać trzech rodzajów http://www.l2world.com.pl/summonów. Spectral Lorda, Silhouette lub Nightshade’a. Ten pierwszy sprawdza się dobrze (jak już wspominałem) przeciwko tankom, healerom i innym postacią które nie zadają ogromnych obrażeń.

W przypadku nukerów, tyrków, gladiatorów itp. koniecznie trzeba walczyć Silhouette – wytrzyma praktycznie 2x więcej niż Spectral Lord, tym samym zada 2x mniej obrażeń niż Spectral, ale lepiej dłużej się pomęczyć niż walkę przegrać od razu prawda ?

Do czego nam więc przydatny jest Nightshade ? Ano jako beczka HP, która zadaje całkiem spore obrażenia od kroniki Gracia. Dobry http://www.l2world.com.pl/summoner potrafi z tym przyzwańcem zdziałać cuda i pozostać jako ostatni na polu bitwy. Wszystko zależy od umiejętności i pomysłu na pokonanie przeciwnika.

W walkach z innymi http://www.l2world.com.pl/summonerami oraz Paladynem i Dark Avengerem (którzy też mają swoje http://www.l2world.com.pl/summony) kluczem do zwycięstwa jest spamowanie Betray tak aby http://www.l2world.com.pl/summon przeciwnika zaczął bić jego samego. Wtedy taki przeciwnik ma nie lada problem (czy ma uciekać, kogo ma agrować, a do wyboru 3 targety).

Bardzo ważnym debuffem jest Wind Shackle, który wspomoże nas w każdej walce z wojownikami, z magami natomiast używamy Mage Bane.

Wymieniłem również Imperial Staffa w wyposażeniu http://www.l2world.com.pl/summonera. Niektórzy już pewnie wiedzą dlaczego, ale przybliżę to innym. Otóż jeszcze na Gravelandzie testowałem przydatność tej broni w PVP / Olimpiadzie. Gdyby nie błędy serwera (Magic hold to root magiczny i dagger skillem Escape shackle nie powinien się nim uwalniać) pewnie o wiele więcej walk z daggerami miałbym wygranych. Magic hold w tej broni to szansa 20% (czyli 1/5) że w target wejdzie magiczny root (trwa 30sec) podczas obojętnie jakiego ataku magicznego. W ciągu tej chwili wysyłasz http://www.l2world.com.pl/summona do ataku (albo fizycznie, albo spokojne drainowanie) wcześniej używając Servitor Empowerment. Sam oddalasz się poza zasięg wroga. Przeważnie http://www.l2world.com.pl/summon zdąży zabić przeciwnika, jeśli nie to nadal spamujesz debuffy. I teraz macie odpowiedź dlaczego umieściłem w skillach Surrender to Poison. Mimo iż ten skill nie wejdzie w przeciwnika, to ma szanse aktywować roota ! Z uwagi na to że szybko się go castuje oraz, że zużywa bardzo mało many, możesz go wyspamować o wiele więcej razy niż Wind Shackla.

Walczycie do skutku pilnując własne HP i HP http://www.l2world.com.pl/summona. Siebie możesz zawsze podleczyć z Battle Heal’a ;)

Jest takie powiedzenie: „Summonerem utrzymujesz się na nogach tak długo, jak długo masz manę”.
I jest to świeta prawda :)

powrót

4 komentarze do wpisu “Poradnik – Phantom Summoner”

DarkGuard

19 kwietnia 2011, godzina: 11:29
lineage 2 polska, komentarz

Poradnik dobry. ale powinieneś go zaktualizować. czyli jakie stony itd.

moonfall84

02 czerwca 2011, godzina: 13:19
lineage 2 polska, komentarz

Niestety nie gram już ponad rok w L2 i nie jestem na bieżąco :)
Może ktoś aktywny to zredaguje.
pozdrawiam

hap

08 listopada 2011, godzina: 06:58
lineage 2 polska, komentarz

ee. a może zamiast Mysterious Sword’a wstawic tam Hom’a ??

Dawid

20 grudnia 2011, godzina: 12:28
lineage 2 polska, komentarz

Nie opłaca się ;) na tylko trzeba brońi z acu, a nie z M atk wiec Myst jest tańszy.Osobiści gram ps’em biegam w dyna ligcie na x5 i jest super, exp przyjemny tylko zapomniałem całkowicie o tym m holdzie ;) widzisz jak to dobrze czytać forum ale i tak z daggerami nie mam problemu, gorzej glad bo jak mi z ttsa pociagnie to zostaje 2k hp raptem ;P bez talizmana na oly ciezko

Dodaj komentarz:

Current day month ye@r *


8 + = siedemnaście

Serwis L2world nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

NCsoft, the interlocking NC logo, Lineage II, and all associated logos and designs are trademarks or registered trademarks or service marks of NCsoft Corporation.
All rights reserved. All other trademarks are the property of their respective owners.