Menu:

Partnerzy:

Estymo

Polecamy:

Tagi:

Ludzie – klasy w L2

Klasy podstawowe

Warrior
Warrior jest zawansowaną klasą Fightera. Warrior nie należy do żadnej grupy militarnej, pracuje sam, skupia się na mistrzowskim opanowaniu walki mieczem. Dążą do bycia coraz silniejszym, co powoduje że często odizolowują się od społeczeństwa.

Styl gry:
Warriorzy specjalizują się w walce wręcz, z naciskiem na atak. Są silni, w większości ich umiejętności opierają się na zwiększeniu, lub zadawaniu obrażeń. Podczas gry w drużynie, może przejąć role tanka, jednak jego największym atutem są zadawane obrażenia.

Human Knight
Human Knight odbywa trening sztuk wojskowych od rządu (lub jakiejś podobnej organizacji). By zostać Knightem, trzeba się zgłosić do gildii położonej w pobliżu lordowskiego zamku. Knight\’ci stawiają honor na głównym miejscu, są gotowi na poświęcenie swego życia dla króla i kraju. Ich podstawowym uzbrojeniem są: tarcza oraz jednoręczny miecz.

Styl gry:
Knight specjalizuje się w walce wręcz, z naciskiem na obronę. Ich świetne umiejętności defensywne, oraz możliwość samo-leczenia pozwala im na dłuższe polowania w samotności. W drużynie, Knight skupia na sobie przeciwników, pozwalając swoim towarzyszą szybko wykończyć przeciwników.

Rogue
Rogue to wojownicy, którzy postawili na rozwijanie swej zręczności, a nie siły. Bardziej niż honor cenią sobie profity. Potrafią zaatakować przeciwnika od tyłu, lecz równie dobrze radzą sobie w walce na dystans. Od ciężkiego ekwipunku wolą sztylety, łuki oraz lekkie zbroje. Głównym zadanie Rogue jest rekonesans, zwiad, szpiegostwo oraz skrytobójstwo. W rzadkich przypadkach Rogue mogą być zaciągnięci do arami jako łucznicy.

Styl gry
:
Polowanie samemu może być ryzykowne. Polegając na swych unikach w obronie, w ataku zaś na swym sztylecie bądź łuku. Pokonanie wysoko poziomowego przeciwnika w walce 1 na 1 może się okazać trudne. W drużynie robią dobry pożytek z wysokiej szansy na krytyczny atak, lub pomagają towarzyszą z większej odległości, rażąc swych wrogów z łuku.

Human Wizard
Human Wizard posiada moce wszystkich żywiołów, wliczając w to również czarną oraz białą magie. Opanowali te moce i wiążą je ze sobą, by użyć ich w magii. Większość Human Wizard\’ów pochodzi z Ivory Tower koło Oren, lub są wychowankami magów, którzy opuścili wieże dawno temu. Mogą używać magii żywiołów średniego poziomu, czarnej magii, oraz przyzywać stwory.

Styl gry:
Wizard w walce używa magii elementarnej, czarnej, oraz przyzwań. Mogą przyzywać kreatury by służyły im jako tanki, wysysać HP z ciał wrogów, poświęcać HP dla MP, by zredukować czas odpoczynku. W drużynie przydają się ze względu na zadawane obrażenia ich potężnymi czarami.

Cleric
Cleric to Human Mystic, który jest obdarzeny częścią boskiej mocy, by czynić cuda. Większość należy do którejś z religijnych organizacji, lecz spotyka się też takich, którzy nie związani z żadnym kultem, podążają za swymi własnymi wierzeniami. Używają swej magii by pomagać innym ludziom. Często podróżują po świecie, w pielgrzymce do świętych miejsc swej religii.

Styl gry:
Cleric wybrał pomocniczą oraz białą magie, by pomagać innym. Podczas samotnych wypraw, Cleric może zwiększać swoje zdolności bojowe przy użyciu magii oraz noszeniu lekkich zbrój. Jednak są powolnymi łowcami, ich zdolności bojowe zostają daleko w tyle w porównaniu do wojowników. Z powodu swoich zaklęć wspomagających są chętnie widziani we wszystkich drużynach.

Klasy zaawansowane

Warlord
Warlord woli walkę typu „on na wielu” niż „jeden na jednego”. Jego wybór pada na bronie długie, takie jak halabardy i włócznie. Warlord prezentuje swą moc najlepiej w dużych grupach, na przykład na bitwie.

Gladiator
Nikt nie jest lepszy w walce „jeden na jeden” od Gladiatora. Gladiator pokazuje swe mistrzostwo we władanie mieczem, gdy używa Sonic Storm, lub gdy przy użyciu dwóch mieczy wyprowadza swój Triple Slash.

Paladin
Paladyn modli się do dobry bogów o siłę, by mógł chronić to co dla niego ważne, oraz by mógł zniszczyć złe moce stające mu na drodze. By pomóc sobie, potrafi się uleczyć używając Holy Blessing, a by wspomóc swych przyjaciół używa na wrogów Hate Aura.

Dark Avenger
W przeciwieństwie do Paladyna, Dark Avenger używa swych złych mocy by pogrążyć wrogów. Absorbuje silę poległych używając Life Scavenge, oraz zwraca część obrażeń stosując Reflect Damage.

Tresure Hunter
Treasure Hunter znany jest także jako „niebezpieczeństwo w ciemności”. Działa według własnych zasad, by osiągnąć swój cel. Tresure Hunter może poruszać się bezszelestnie przy użyciu Silent Move oraz potrafi zabijać przeciwników z zaskoczenia używając Backstab.

Hawkeye
Hawkeye uwielbia unieszkodliwiać swych przeciwników z odległości. Jego ulubioną bronią jest długi łuk. Jest naprawdę niebezpieczny gdy pracuje w grupie z innymi. Namierza jednego przeciwnika, lub atakuje całą grupę używając Burst Shot.

Sorcerer
Sorcerer otrzymał sile żywiołów pozwalającą mu władać bardzo silną magią. Wspomaga swych przyjaciół odgradzając przeciwników ogniem przy użyciu Blazing Circle, a gdy któryś podejdzie za blisko, pada na zimie uśpiony Sleeping Cloud.

Necromancer
Necromancer posiadł ciemne moce, poprzez wskrzeszenie czarnej magii tytanów. Przyzywa Zombie z ciała poległych, używając Summon Zombie, oraz tworzy popłoch wśród przeciwników używając Corpse Burst.

Warlock
Warlock posiada moc tworzenia. Może zrobić cos z niczego przy pomocy najwyższej magii przyzywania. Podczas bitwy zwiększa przyzwańcą defensywę oraz magiczne defensywę używając Servitor Physical Shield i Servitor Magic Shield.

Bishop
Bishop jest świętą osobą. Czyni cuda uleczenia i odnowienia przy użyciu najwyższej magii leczniczej. Jeśli będzie to potrzebne, potrafi sam się obronić w walce. Bishop potrafi regenerować utracone siły używając Vitalize, oraz zaatakować specjalnymi zaklęciami nieumarłych.

Prophet
Prophet czyni swych przyjaciół silniejszymi, a swych wrogów osłabia, wykorzystując najwyższą magie ochronną. Z błogosławieństwem bogów zwiększy żywotność drużyny używając Bless the Soul, a jeśli to będzie konieczne może użyć czaru Return, by przenieść się do wioski.

Klasy mistrzowskie

Duelist
Postrzegani są za najpotężniejszych wojowników w walce „jeden na jeden”. Dueliści walczą dwoma mieczami, zalewając przeciwników gradem ciosów. Nie noszą ciężkich zbroi, gdyż uważają że atak jest najlepszą obroną.

Dreadnought
Od niepamiętnych czasów najpotężniejsi z Warlordów byli zwani Dreadnought. Szkoleni w walce „jeden na wielu” wykorzystują swe niespotykane męstwo do niszczenie wrogów, nie zależnie od ich liczby.

Phoenix Knight
Ci otoczeni czcią Paladyni czczą boga światła by bronić Pana oraz prawo. Phoenix Knight używa magi leczącej, sprowadzonej na niego przez boga światła. To obrońcy, którzy bardziej niż zabijać wrogów, pragną chronić swych przyjaciół.

Hell Knight
Porzucając wszelkie pozory, ci Rycerze z Piekła przelewają swój gniew bezpośrednio na wrogów. Oddani zemście i bogu ciemności, niezłomni w swej wierze, pragną tylko zniszczyć wszystko, co wejdzie im w drogę

Adventurer
Wolny podróżnik, nie ograniczany przez klasę lub rangę, Adventurerzy są nomadami, którzy poszukują swej wielkiej szansy, która da im pieniądze oraz sławę. Wojownicy walczący stylem „uderz i uciekaj” nie powinni być lekceważeni, gdyż szybko znajdą twe słabe punkty i wykorzystają je skutecznie.

Sagittarius
Sagittarius to prestiżowy tytuł przyznawany najlepszym spośród ludzkich łuczników. W Imperium Elmoreden tytuł ten piastowało kliku mistrzów Hawkeyes. Wiele z ich zdolności były przekazywane z pokolenia na pokolenie, pozwalając na podtrzymanie tradycji Sagittariusa. Z powodu upadku ich kraju, oraz następnemu okresowi nieładu, umiejętności Sagittariusów odeszły w zapomnienie. Wielu łuczników, zafascynowanych szeptami przeznaczenia, wyruszyło na ich własne wyprawy, lecz niewielu powróciło. Te dzielne dusze są spadkobiercami legendy Sagittariusa.

Archmage
Tytuł piastowany przez najbardziej zdolnych magów Ivory Tower wieku Elmoreden, Archmage nieskazitelnie doskonale dzierżą cztery żywioły. Archmage jest postrzegany jako symbol mocy potężnej magii. Wraz z upadkiem imperium, prawdziwi Archmage nie pojawiali się przez pewien czas. Teraz, Archmage zaczęli się pojawiać w towarzystwie plotek o Panie Jeziora.

Soultaker
Mistrzowie czarnej magii oraz magii śmierci. Necromaner który zdołał prawdziwie zniewolić poptęge ducha otrzymują miano Soultakera. W odróżnieniu od Sorcererów albo Archmagów, którzy dzierżą magie żywiołów, Soultakers panują nad magią czarną. Prześladowane od czasów imperium, wiele z ich umiejętności odeszło w niepamięć. Uważano że te umiejętności nie są już możliwe do odzyskania, jednak wraz z odrodzeniem Archmageów, liczba czarnych magów wyruszająca na wyprawę w poszukiwaniu utraconych zdolności wzrosła. Ci którzy powrócą z tej wyprawy, odrodzą się jako Soultaker.

Arcana Lord
Arcana Lord to tytuł nadany Warlockom którzy są najbardziej utalentowani w odtwarzaniu manifestacji magii żywiołów. Przyzywając kreatury z innych światów, muszą posiadać niewykwalifikowaną kontrole nad arkaną, która jest wymaganą mocą do przyzwań.

Cardinal
Bishop który pojął nauki boga światła oraz osiągną nową pozycje społeczną, otrzymuje tytuł Cardinala. Kapłani wynajdujący nauki niezliczonych starożytnych kleryków, którzy dali początek rozważaniom nad rozbieżnościami pomiędzy ich cudami, a białą magią, wyruszyli by znaleźć odpowiedzi na swoje pytania.. Lata poźniej, tylko nieliczni powrócili oraz ufromowali Zakon Zapomnianych Cudów (Order of the Forgotten Miracles), fascynując ich do przywrócenia Cardinalów.

Hierophant
Kapłan który wybrał rozbieżność od ortodoksyjnej zasady Zakonu – „dopóki nie będziesz musiał się bronić, nie możesz używać magii do ranienia innych” – wieżą że tylko uciekanie się do agresywnych działań da im koniec. Wielka liczba Prophetów pracowała by dzisiaj świat był lepszym miejscem, lecz ci którzy zobaczyli nowe szczyty po tym jak usłyszeli szepty przeznaczenia, sprowadziły go na ścieżke Hierophanta.

Brak komentarzy do wpisu “Ludzie – klasy w L2”

Dodaj komentarz:

Current day month ye@r *


+ cztery = 8

Serwis L2world nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

NCsoft, the interlocking NC logo, Lineage II, and all associated logos and designs are trademarks or registered trademarks or service marks of NCsoft Corporation.
All rights reserved. All other trademarks are the property of their respective owners.